Veel gestelde vragen

Hoe check ik het saldo op mijn cadeaukaart?

Heb jij een cadeaukaart van N’5 gekregen? Mazzelaar! Het saldo staat altijd vermeld op de cadeaukaart. Deze dien je altijd in 1 keer op te maken. 

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen

Is jouw bestelling beschadigd geleverd? Vervelend! We snappen dat je teleurgesteld bent en helpen je graag zo snel mogelijk aan een artikel zonder deuk of kras. Om je snel te kunnen helpen vragen we je foto’s te maken van de beschadiging en deze samen met je ordernummer te mailen naar klantenservice@number-5.nl. Let op, bewaar de originele verpakking van het artikel!

Accepteert Number 5 cadeaubonnen?

N’5 heeft eigen cadeaubonnen die je in de winkel en online kunt kopen. De ontvanger kan de cadeaukaart in de winkel en online gebruiken en deze blijft geldig tot het te besteden bedrag volledig gebruikt is. De cadeaukaarten zijn niet inwisselbaar tegen contanten. N’5 accepteert geen andere cadeaukaarten, je kunt bij ons dus niet betalen met een VVV bon of andere tegoedkaarten.

Ik heb een suggestie of een klacht, waar kan ik die melden?

We doen er alles aan om de best mogelijke service te bieden, maar er kan helaas iets mis gaan. Stuur ons een bericht via het contactformulier. Zorg ervoor dat je de volgende dingen doorgeeft bij een klacht, dan kunnen we je zo snel en zo goed mogelijk helpen:

  • Ordernummer
  • Foto’s
  • Aankoopbewijs